SUNBATHE

9 czerwca 2014




Słoneczko, jak pięknie i cudownie. Zaczęła się moja walka z bladością. Osoby kojarzące mnie z młodszych lat wiedzą, że kiedyś byłam bardzo śniada. Do dzisiaj moja rodzina z uśmiechem na ustach wspomina dzień moich urodzin, kiedy na porodówce wszyscy nazywali mnie murzynkiem. Do tego jeszcze od samego początku miałam na główce gęstą ciemną czuprynę. Jak wszystko w życiu lubi się odwracać, tak właśnie teraz moje włosy to cienka porażka, a skóra świeci bladością jakby ktoś trzymał mnie przez ostatnie lata zamkniętą w piwnicy. Dwa lata kiedy to miałam okres buntu i w lecie chodziłam ubrana w czarnych kolorach  i cała smarowałam się "pięćdziesiątką" zrobiły swoje. Brawo Alka, bardzo ładnie, na własne życzenie straciłaś kolory. W tamtym roku udało mi się je na szczęście minimalnie odzyskać i wydaje mi się, że w tym roku idzie nieco łatwiej.
Ciepełko daje mi szczęście, rano wychodzę do szkoły wreszcie uśmiechnięta od ucha do ucha. No dobra, to może akurat ze względu na to, że już za chwilę nie będę musiała pojawiać się tam przez następne dwa miesiące. Wszystko pięknie rozkwita, a ja codziennie chodzę po ogródku przyglądając się czy moje owocki są już zdatne do jedzenia. Już za niedługo będę się zajadać moimi ulubionymi poziomeczkami. Mam tylko nadzieję, że pogoda się utrzyma do.. najlepiej na zawsze! :)




PS. Nie spodziewałam się tak pozytywnego odzewu z waszej strony pod ostatnim postem! Oprócz kochanych komentarzy dostałam wiele wiadomości na facebooku i asku, wiele osób dziękowało mi, ale to ja dziękuję każdemu z was! Jeśli komuś nie zdążyłam jeszcze odpisać obiecuję, że zrobię to wkrótce.


14 komentarzy :

  1. Właśnie trafiłam na Twojego bardzo estetycznego i pięknego bloga. Cieszę się niezmiernie, bo ciężko mi znaleźć blogi, które prowadzą dziewczyny w moim wieku. Oczywiście Cie obserwuję i na 100% będę tu wpadać. Tak fajnie czyta się to co piszesz, że cofnęłam się parę postów wstecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. <333 fajny post !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  3. JESTEŚ PIĘKNA <3
    a twój blog bardzo mi się podoba, ponieważ jest przejrzysty :)
    obserwuję i liczę na rewanż http://magicwardrobee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prześliczna. :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna zdjęcia i jesteś mega śliczna !
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za odwiedziny :)
    Bardzo fajny blog i super sie czyta twoje wpisy :)
    Napewno bede zaglądac :)

    aaa zapomniałam powiedziec, ze śliczna dziewczyna z Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jesteś jeszcze tak bardzo blada :) Mnie po ostatnim spaleniu całkowicie odrzuciło od opalania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjecia mają cudowny, letni klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś tu poczuł lato ;p
    Nie będe pisał, że śliczne zdjęcia... bo to oczywiste, ale zazdroszcze Ci wolnego czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. W jakim programie przerobiłaś zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakim programie przerobiłaś zdj ?

    OdpowiedzUsuń
  12. ogólnie za każdym razem gdy patrzę na te zdjęcia, to widzę że masz szczupłe nóżki nawet jak siedzisz ♥

    dzisiaj się zrobiło zimniutko, a chciałam jechać nad jezioro z Misiem :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kiedyś też miałam ciemniejszą skórę, teraz jak przychodzi pierwsze słońce, to chcę jak najszybciej się opalić, aby nie być blada jak ściana. :) Mi też humor się polepsza, gdy pogoda jest taka ładna. :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Followers

Theme by: Pish and Posh Designs