OSIEMNASTE URODZINY

1 lutego 2015



Nie taki post był w planach. To znaczy był, ale miał go poprzedzać inny. Równolegle również nie takie ostatnio minione dni były planowane. Ale jak nudne i pozbawione wartości byłoby nasze życie, gdyby nie wypełniał go szereg niespodzianek, tych miłych i tych wręcz przeciwnie? Konkretyzując - pewnego cudownego poranka obudziłam się chora. Coś, co przez pierwsze godziny choć coraz bardziej się rozwijało a ja nazywałam "przeziębieniem które zaraz minie" - okazało się być w rezultacie paciorkowcem. Dziesięć dni na antybiotyku, czułam się potwornie i chciało mi się tylko płakać i spać, a przede mną była perspektywa weekendowych osiemnastych urodzin. Na szczęście bardzo dobrze zareagowałam na lek i już w piątek mogłam stanąć na nogi. Tak więc wczoraj z moją ukochaną rodziną świętowaliśmy w przededniu, a dziś - oficjalnie pierwszy luty. Wiem, że ta cyfra nie zmienia nic w moim życiu (oprócz tego, że będę mogła kupić sobie sama zdrapkę w kiosku) i wręcz ciężko mi uzmysłowić sobie, że jestem pełnoletnia (Cokolwiek to słowo znaczy, bo "pełno" raczej kojarzy mi się mlekiem pełnotłustym, albo z odpowiedzią na pytanie ile ludzi było w autobusie.) Patrząc wstecz, jestem tak ogromnie wdzięczna i szczęśliwa za te osiemnaście lat. Szczególnie za moich bliskich, za to, że są obok mnie w każdej sytuacji. Za to, że byli ze mną wczoraj. Rodzice ze wzruszeniem składający życzenia i nie potrafiący uwierzyć w to, jak szybko ich córeczka dorosła. Rodzina zjeżdżająca się by móc świętować razem z Tobą. Najwspanialsza Matka Chrzestna które daje Ci niesamowite wsparcie, ciepło i zrozumienie a w dodatku jeszcze piecze Ci najpyszniejszy urodzinowy tort z możliwych. Chłopak który przypomina Ci o zbliżających się urodzinach już miesiąc wcześniej nie mogąc się doczekać równie mocno jak Ty. Siostry które pokazują Ci, że ten dzień należy do Ciebie.. Z ręką na serduszku, jestem najszczęśliwszą osobą na świecie a osiemnaste urodziny choć ledwo się zaczęły - już uważam za udane ponad miarę!







PS. Jednym z wspaniałych urodzinowych prezentów jest dla mnie wybicie 500 polubień na facebooku sprzed paru dni! Dziękuję wam bardzo! A tych, którzy jeszcze nie polubili, zapraszam z całego serduszka, rozgośćcie się!

F A C E B O O K |  I N S T A G R A M  | T U M B L R | L O O K B O O K

54 komentarze :

  1. Ale jesteś chudziutka! :o
    Wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji urodzin życzę wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i realizacji wszelkich postawionych sobie celów! Mnie niedługo też w końcu stuknie wspaniałe 18 :) Miłej niedzieli, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. biedna:( Ja dzis obchodzę 16-ste urodziny! :)
    Wszystkiego najlepszego! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity post! Pięknie piszesz. Życzę wszystkiego najlepszego! :*
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah dobre to o zdrapkach wlasnie ostatnio sie zdziwilam kiedy pani poprosila mnie o dowod osobisty. Bardzo lubie sposob w jaki piszesz. Wszytkiego najlepszego sliczna. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie to opisałaś! ♥
    Z okazji urodzin życzę Ci przede wszystkim zdrowia i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj,naj,naj!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego i coraz większych sukcesów w blogowaniu! Piękna sukienka, moja siostra tez dziś obchodzi swoje urodziny :) obserwuje tutaj jak i na instagramie :)

    kochana zapraszam i pozdrawiam KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo fajny styl pisania!
    Wszystkiego dobrego <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Realizuj marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz. ;) Życzę wszystkiego dobrego z okazji urodzin!
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego!
    Prześliczna sukienka.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i życzę Ci wszystkiego najlepszego w dorosłym już życiu :)
    Ja mimo, że swoją 18-stką miałam już pół roku temu to jakoś nadal nie czuję, że jestem już oficjalnie dorosła :D
    Pozdrawiam,
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego co najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie prowadzisz bloga! Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie ;

    Blog Mell ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najwspanialszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać po samych zdjeciach jak faktycznie szczęśliwa jesteś. Życzę wszystkiego najlepszego, wytrwałej realizacji marzeń, szczęścia, samych radosnych chwil i blogowych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego Najlepszego kochana <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Alicja piękna wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, jesteś taka piękna! Chętnie porwałabym Cię kiedyś na jakąś sesję! :)
    Mam słabość do takich kręconych włosów!

    PS. Spełnienia marzeń! Samych prawdziwych przyjaciół! I mnóstwo rewelacyjnych wspomnień! :*

    Buziaki,
    Fiorka / www.TheFiorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! Wygladalas super ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądałaś !! :) Sto lat :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego naj, naj, najlepszego!♥

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkiego najlepszego! jestes cudowna, pierwszy raz jestem na twoim blogu ale napewno bede tu czesciej wchodzic i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło patrzeć jak ktoś docenia to co ma :) Śliczna jesteś. Wszystkiego najlepszego! - trochę spóźnione, ale szczere :)

    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wpadłam z rewizytą, wszystkiego najlepszego! :) obserwuje, będzie mi miło jeśli tez mnie zaobserwujesz :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy by chciał mieć taką matkę chrzestną :)
    Wszystkiego co najlepsze w dorosłym życiu :*
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna dziewczyna z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękna :) wszystkiego najlepszego! miłego dnia, Laura.
    lauraasufleta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego!
    http://polowcia--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. KTOŚ TU JEST MEGA FOTOGENICZNY :)
    100 lat!


    ______________________________
    "(…) Ale to już raczej nigdy nie nastąpi, a w trumnie, obok mojego wysportowanego, świetnie zakonserwowanego ciała będzie leżała waga kuchenna. A zamiast grudkami ziemi, posypią mnie odżywką białkową."

    Zapraszam na nowy post:
    http://turqusowa.blogspot.com/2015/02/w-pogoni-za-perfekcja.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego ! Bardzo ładne zdjęcia. Śliczna z Ciebie osiemnastka :)


    http://szalonyswiatalexy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka jesteś chudziutka!! :))
    Spóźnione wszystkiego najlepszego! Mam nadzieję, że ten dzień był jeszcze lepszy niż myślałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego!

    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka! Spóźnione najlepszego:)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog !!!
    www,dlifebook,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nieco spóźnione ale za to szczere :) Wszystkiego najlepszego kochana , zdrówka, szczęścia i ' pociechy ' z bloga :)
    PS. Bardzo mi sie tu spodobało i stwierdzam, że bedę zaglądać tutaj częściej. Fajna szata i zdjęcia. To co lubię najbardziej :)

    http://kanieczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Najlepszego :) Świetne zdjęcia. Jak ja bym chciała wrócić do wieku 18 lat, ale póki co zostaje mi świętowanie ze znajomymi ich 18-tek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądałaś prześlicznie! Mnie 18-stka czeka za rok, aktualnie zostało mi niecałe 20 dni do urodzin, a paskudna choroba odpuścić nie zamierza. Ale mam nadzieję, że rozwiąże się jak u Ciebie :)

    Pozdrawiam
    www.kailakarolina.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Zaobserwowałam!. Super blog ♥
    Zapraszam do Mnie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego najlepszego! życzenia spoźnione, ale szczere. Pięknie wyszłaś na zdjęciach.
    Masz naprawdę świetnego bloga obserwuję ;)
    http://gabcia200101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego najlepszego!
    Masz prześliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. najlepszego! :)
    Obserwuję! :) miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga! :)
    zapraszam do mnie! - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja swoje osiemnaste urodziny miałam rok temu i do dzisiaj twierdzę, że ta pełnoletność nie zmieniła nic w moim życiu, oprócz otrzymania dowodu osobistego, prawa jazdy.
    Życzę powodzenia w pełnoletności! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Spóźnione Najlepszego! :(
    Zdjęcia piękna, jesteś na prawdę boooska *.*
    Pozdrawiam! gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale jesteś chudzinka *.*
    Wszystkiego Najlepszego !
    Zaobserwowałam ;>
    http://maryla-kowalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś śliczna ! Piękne zdjęcia !
    Oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  48. masz świetne nogi, pozazdrości!

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wciągnęłam się w Twojego bloga. Jest tak cudownie sympatyczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. You can certainly see your skills within the work you write.
    The arena hopes for even more passionate writers such as you who are not afraid to say how
    they believe. All the time go after your heart.

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Followers

Theme by: Pish and Posh Designs