NAJLEPSZE MOKRE BROWNIE EVER

22 marca 2015



Dla nikogo kto zna mnie chociaż troszeczkę, nie będzie niespodzianką, że jestem ogromnym łasuchem i kocham ciasta. Wiele razy miałam podzielić się tu przepisami, ale w rezultacie zawsze jestem zaaferowana pieczeniem na tyle, że zapominam o zdjęciach. Przedwczoraj postanowiłam upiec brownie / murzynka (zwał jak zwał, niepotrzebne skreśl). Jest to zdecydowany ulubieniec mojego chłopaka, no i tak poza tym, to nie znam nikogo, kto by się mu oparł. Przepis jest właściwie sklejką paru różnych, zmodyfikowany w stu procentach przeze mnie metodą prób i błędów.


S K Ł A D N I K I : 
 masło 250 g
  gorzka czekolada 300-350 g
  5 łyżeczek kakao
  szklanka cukru pudru
 cukier waniliowy
  7 jajek
♥ 1.5 szklanki mąki 
♥ duża szczypta soli 

P O L E W A:

 tabliczka mlecznej czekolady, 1/4 szklanki śmietany 30%



W Y K O N A N I E :

Masło roztapiamy z połamaną gorzką czekoladą w kąpieli wodnej. Masę przestudzamy, dodajemy kakao i cukier puder i miksujemy. Teraz dodajemy kolejno jajka, miksujemy. Następnie przesiewamy mąkę, dodajemy szczyptę soli i miksujemy. Ja robię go w tortownicy o średnicy 26 cm, ale wychodzi niski, więc spokojnie może być mniejsza. Formę smarujemy masłem i obsypujemy mąką. Nakładamy masę i wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni, na ok 30 min.





46 komentarzy :

  1. Kocham to! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale narobilas smaka. Napewno przepis wykonam w najblizszych dniach, wyglada smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam <3
    Smaka narobiłaś... :D

    http://tittavie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, ja kocham czekoladowe ciasta, a to wygląda tak pysznie...

    http://laura-ss.blogspot.com/2015/03/collage-with-sheinside-clothes.html
    Byłabym wdzięczna za poklikanie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam i nie jadłam, czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmm smakowicie :)
    tyle, że ja na diecie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę spróbować, ale w wegańskiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm. pysznie wygląda, szkoda że jestem na diecie ;c
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłam według przepisu z mamą :) Wyśmienite wyszły <3
    http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. qrcze, a miałam nie kupować nic do końca miesiąca - bo czekolady nie mam w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, musze zrobić<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Wygląda bosko!
    I do tego takie ładne zdjęcia! :)
    Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu mi to robisz, haha :P
    Kocham brownie a Twoje wygląda niesamowicie pysznie!*.*
    Muszę wypróbowac!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam brownie! :D Fajny przepis ;) Ciekawą opcją jest też serniko-brownie.

    PS: Murzynek to raczej nie jest, gdyż do niego dodaje się sody/proszku przez co nie jest taki wilgotny jak brownie :p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, wygląda pysznie <3 Już wiem co upiekę w następny weekend <3

    doneev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ehhh namówiłaś dietetyka :P co to teraz będzie :D może jakoś powalczę ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda przepysznie i zgaduję, że smakuje równie dobrze ♡
    Świetny pomysł na coś słodkiego do kawy czy herbaty :D

    Kliknij i znajdź się w moim świecie ♡








    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłam, wyszło jak na zdjęciu i poszło całe w 2 godziny! Świetny przepis :)
    Zapraszam do mnie:
    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, jak miło wiedzieć, że ktoś wykorzystał przepis już tak szybciutko! Cieszę się, że smakował :)

      Usuń
  19. Robiłam brownie setki razy i za każdym razem wychodzi inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wypróbuję przepis <3 Wygląda naprawdę apetycznie :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm i jak tu nie jeść słodyczy:(

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również uwielbiam ciasta i nie mogę się oprzeć temu co słodkie i piękne ! Zaraz bym się zabrała za przyrządzenie go no ale... czekolady brak :(
    Serdecznie Zapraszam - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ah, wygląda przepysznie. Niestety jestem ogromnym leniem i ciężko mi się zabrać za gotowanie, czy pieczenie, ale patrząc na zdjęcia, mam wielką ochotę je zjeść! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć, w tekście masz błąd napisałaś cukier waniliowy ale jest wanilinowy. :D I ogólnie fajny przepis. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda smakowicie! Ja niestety nie mam talentu do pieczenia, jak i do gotowania, więc pozostaje mi tylko oglądać ładne fotki w internecie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. O mój Boże, ciasto wygląda fantastycznie i mega apetycznie! Dlaczego mi to robisz?!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda przepysznie, muszę wypróbować :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba muszę się kiedyś wprosić do Ciebie na takie ciacho! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Polecam dać na trochę mniej czasu (koło 17 minut maybe) to ta czekolada się tak wylewa ze środka przy krojeniu i to jest takie pyszne wtedy. :")

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, Ten przepis nie ma nic wspólnego z typowym angielskim brownie. Ciasto to powinno być mega mokre, glista, a wręcz obierać się na zębach podczas jedzenia. Autor przepisu minął się z prawdą pisząc "mokry brownie" Jestem lekko poirytowany bo nie jest pierwszy przepis na rzekomo idealne brownie. Ciasto smaczne, ale nie ma nic wspólnego z brownie. Pozdrawiam i wracam do poszukiwań idealnego brownie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, Ten przepis nie ma nic wspólnego z typowym angielskim brownie. Ciasto to powinno być mega mokre, glista, a wręcz obierać się na zębach podczas jedzenia. Autor przepisu minął się z prawdą pisząc "mokry brownie" Jestem lekko poirytowany bo nie jest pierwszy przepis na rzekomo idealne brownie. Ciasto smaczne, ale nie ma nic wspólnego z brownie. Pozdrawiam i wracam do poszukiwań idealnego brownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Łukaszu! Miło mi, że podzieliłeś się swoją opinią, choć widzę i w niej pewną niejasność - czyżby oryginalne brownie nie pochodziło z Ameryki, a nie z Anglii jak Ty to stwierdziłeś? Pomijając ten fakt, niestety nie byłam ani w jednym, ani w drugim miejscu i prawdziwego brownie nie jadłam. Ten przepis jednak praktykowany przeze mnie za każdym razem wychodzi tak mokry i "zbity", że pozwoliłam sobie własnie na taki tytuł. Mam nadzieję, że znajdziesz przepis, który usatysfakcjonuje Cię w pełni, również pozdrawiam!

      Usuń
  33. Wygląda cudownie<3 Jak to robisz że masz tak wspaniałą figurę, jednocześnie jedząc takie dobroci? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja zrobiłam i wyszło dziwnie :( masa była supersmaczna ale po upieczeniu ciasto jest po prostu suche jak zwykły polski murznek i do tego bardzo gorzkie :( sprobuję upiec jeszcze raz, może dodam więcej masła...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, pierwszy raz słyszę, żeby komuś nie wyszło :c
      Musiałaś coś pomieszać ze składnikami lub piekłaś za długo lub w zbyt mocno ustawionym piekarniku.
      Zawsze wychodzi mokrzutkie i zbite :c

      Usuń
  35. Koniecznie muszę przetestować. Kocham taki rodzaj 'słodkości'. :)

    OdpowiedzUsuń

recent posts

Followers

Theme by: Pish and Posh Designs